U bent hier: BEZOEKEN » Nieuwigheden van de exposanten » Snelle technieken voor sensorische productprofilering

Nieuwe producten van de exposanten

Snelle technieken voor sensorische productprofilering

Aan een klassieke productprofilering met een getraind expertenpanel gaat al snel 3 maand productspecifieke training vooraf. Het panel kan ook enkel voor dit specifieke producttype ingezet worden. Deze 2 eigenschappen staan vaak haaks op de behoeften van vele voedingsbedrijven die vooral nood hebben aan snelle en flexibele methoden, in overeenstemming met de markt waarin ze werken.
V-G Sensory biedt hiertoe een waaier aan nieuwe wetenschappelijke technieken waarbij minder training nodig is om snel een betrouwbaar beeld te krijgen van de product ervaringen en verwachtingen, met mogelijke toepassingen in marktanalyse, productontwikkeling en marketing strategie. Leer er alles over op onze stand C05.

terug naar overzicht

  • GROEN BLOKJE SPONSORS
  • Azelis
  • FIT
  • Ingrizo
  • Lifesupplies
  • Raps
  • snick
  • Strik
  • Verstegen
  • GROEN BLOKJE PARTNER
  • Ugent