U bent hier: PROGRAMMA » Seminars » ALS DE KLANT OP DE EERSTE PLAATS KOMT, ZAL DE INNOVATIE BLIJVEN MEEGAAN

De voeding van morgen: transparant én natuurlijk?

ALS DE KLANT OP DE EERSTE PLAATS KOMT, ZAL DE INNOVATIE BLIJVEN MEEGAAN

Tussen 65-90% van de productinnovaties faalt binnen het eerst jaar na lancering. Aangezien het de eindconsument is die uiteindelijk bepaalt of hij/zij het product zal kopen, is het belangrijk deze continu te betrekken gedurende het innovatieproces. Kan transparantie binnen de voedingsketen tot succesvollere producten kan leiden?

Ir. Seppe Stroo,Innovation Manager Flanders'Food | Co-founder Buffl

 

 

Terug naar overzicht
  • GROEN BLOKJE SPONSORS
  • Azelis
  • FIT
  • Ingrizo
  • Lifesupplies
  • Raps
  • snick
  • Strik
  • Verstegen
  • GROEN BLOKJE PARTNER
  • Ugent