Het populaire en bijzonder succesvolle vakevenement Intrafood bestaat reeds 14 jaar en blijft verder groeien. Via deze gloednieuwe newsletter zullen voedingsindustrie-verantwoordelijken ook buiten de beurs geïnformeerd worden over interessante nieuwe producten, awards, innovaties, meningen van experts en trends op gebied van ingrediënten voor de voedingsindustrie.
Het populaire en bijzonder succesvolle vakevenement Intrafood bestaat reeds 14 jaar en blijft verder groeien. Via deze gloednieuwe newsletter zullen voedingsindustrie-verantwoordelijken ook buiten de beurs geïnformeerd worden over interessante nieuwe producten, awards, innovaties, meningen van experts en trends op gebied van ingrediënten voor de voedingsindustrie.
Op verschillende manieren en in diverse formats krijgen experts het woord, wordt een blik achter de schermen gegund of worden enkele hoogtepunten van Intrafood in de kijker gezet.
Dit als een bron van inspiratie, die zorgt voor stof tot nadenken en tegelijkertijd dienst doet als gids en raadgever. De gebrachte verhalen worden vergezeld door levendige beelden en zo kunt u, beste lezer, zich verder onderdompelen in uw vertrouwde industrie.
Mensen zijn van nature nieuwsgierig en stellen zichzelf tal van vragen. Waar komt een product vandaan? Hoe is het gemaakt? En uiteraard is er de steeds belangrijkere vraag of het duurzaam genoeg is en tegemoet komt aan het steeds groter wordend belang tussen voeding en gezondheid.
De nieuwe Intrafood newsletter biedt een breed spectrum aan hedendaagse onderwerpen en pikt in op de meest actuele trends. We willen lezers niet enkel het product op zich tonen, maar mikken tegelijkertijd op het vertellen van het ‘verhaal achter de schermen’. Onze newsletter is informatief, gefundeerd en steunt op ver doorgedreven research. Zoveel is zeker: hij is allerminst ‘mainstream’!
De eerste nieuwsbrief wordt verzonden in mei 2021 en vormt voor ons een opwindende uitdaging. Dit wordt geen ‘leuk dat het in mijn postvak binnenvalt’ hebbedingetje, maar vooral een ‘dit moet ik hebben’ werkstuk. Wij kijken er zelf alvast uit naar uit en hopen dat u ons enthousiasme deelt. Laat uzelf inspireren!
MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
“Het is aangeraden om altijd een kritisch oog te blijven hebben voor je eigen producten en deze aan te passen aan de noden van de tijd indien gewenst”, benadrukt Marijke Adriaens van diepvriesbedrijf Fribona. “Voor de consument blijft smaak het belangrijkst. Bijsturen naar vooral een lekker en goed uitziend product is primordiaal.” Naast CEO is...
Wetenschappers van KU Leuven ontdekten hoe olie snacks binnendringt tijdens en na het frituren. Recente onderzoeksresultaten wijzen op geavanceerde frituurtechnieken die de olieabsorptie verminderen, evenals innovatieve methodes om de olie-opname tijdens het afkoelingsproces te beperken. Hierdoor kunnen gezonde snacks worden ontwikkeld zonder...
Voedingsbedrijven richten zich tegenwoordig op een breder scala van consumentengroepen. Volgens Julian Mellentin van New Nutrition Business, tijdens een event van Fenavian, biedt deze strategie aanzienlijke mogelijkheden om in te spelen op de diverse gezondheidsbehoeften en interesses van de consument. “Consumenten genieten van zowel dierlijke...
Met steun van financiële partners lanceert Start it @KBC het acceleratorprogramma Scale it Agro voor scale-ups met duurzame en innovatieve landbouwoplossingen voor de bedrijven in de land- en tuinbouwsector. Kjell Clarysse, programmadirecteur Scale it Agro, legt een en ander uit.